Vrácení zboží

  • Zboží můžete vrátit až do 100 dnů od jeho dodání.
  • Pro vrácení zboží vyplňte FORMULÁŘ ZDE.
  • Pro váš maximální komfort máte na výběr až ze 3 možností zpětné přepravy. Vybranou možnost zaškrtněte v našem elektronickém formuláři, při zakládání vašeho případu.
  • 1. Vrácení přes Zásilkovnu - pokud si vyberete zpětnou přepravu přes Zásilkovnu, ihned po založení vašeho případu v našem elektronickém formuláři vám na e-mail dorazí štítek do Zásilkovni. Štítek si stačí vytisknout, nalepit na balík a následně balík zanést na nejbližší pobočku Zásilkovny (seznam poboček naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky). *Tato služba je zpoplatněna částkou 79 Kč (poplatek vám bude odečten z vrácené částky za zboží).
  • 2. Komfortní vrácení přes kurýra - preferujete komfortní variantu? Vyberte si vrácení přes GLS kurýra, který vyzvedne váš balík přímo u vás doma nebo ve vaší kanceláří. Zaškrtněte v elektronickém formuláři tuto možnost, na e-mail nám zašlete adresu a datum, kde a kdy máme kurýra zaslat a vše ostatní zajistíme za vás. Tato služba je zpoplatněna částkou 119 Kč (poplatek vám bude odečten z vrácené částky za zboží). 
  • 3. Zaslání na naši adresu - pokud vám nevyhovuje ani jedna z možností vrácení zboží, můžete nám balík zaslat poštou, případně vlastním přepravcem přímo na naši adresu: Blackowl s.r.o., Velvarská 1152/A, 25262 Horoměřice.